söndag 20 februari 2011

Shoppat loss idag..

Jaha, då var det officiellt eller vad det heter.. Jag ÄR numera 35 år... Herregud, hur gick detta till, var ju nyss 15.. Men såhär 20 år senare, känns verkligen allt helt ok...
Fredagen gick i "partytecken". Jobba till lunch, sen handla det sista, hem och stressa färdigt med allt innan kl blev 14 så vi kom till i lokalen. Folket börja trilla in vid 16 tiden och de sista kom nog vid 19 tiden.. En mycket trevlig kväll, med härligt underbara vänner och finfina presenter. TACK ALLA!!

Vi var hemma vid 03:00 tiden.. Tror de sista gick vid 02:00, sen skulle vi städa för att slippa det som igår... Tur att Tommy var där och var nykter, så han kunde köra oss hem, kallt som fan!  Vi hade en nattgäst med oss hem, Daniel. När alla vaknade dagen efter, hade vi ingen bil att ta oss till affären och handla en go frallefrulle..och ingen orkade gå......  Så det fick bli klassiska rostemackor. Gott det med iof, men frallor hade varit godare.. Daniel såga det mesta av mina "light produkter" i vår kyl..Han läxa upp mig lite Hahaha... Man skulle inte ha Minilätta, inte lättdressing, inte fettfri majonäs osv... Hrmf.. Nä, enligt honom ska man äta riktigt fett, feta produkter, för det var mycket bättre fetter... Jajajaja in your dreams säger jag bara, ööööörk pööörk!!!  Då kommer jag bara att gå upp ännu mer i vikt.... Gaaaagh.... Nänä, blir ingen ändring här inte ;) Vi kör med "mini lätta" och lätt dressing i detta huset, punkt slut Hahahaha.. En gång viktväktare, alltid viktväktare!!!
 Kvällen igår avslutades med kebabbpizza, gotte, mello och film. Sen somna jag gottigt. Mega trött :) Filmen hette Fasters eller ngt. Ingen direkt bra rulle :)



Sjungas skulle det göras såklart... Alltid lika pinsamt....

En av presenterna, Wiiiihooo, äntligen!!!
Vi gratulerar....




Pappa fixar frillan

<3 syster, Tommy & Emma

Något senare, men innan 00:00...

Therese & Krille

Idag har jag varit på Center Syd och shoppat loss. Blev nya löparskor. Åååh, me Like, Like a lot :) Nya träningsbrallor, strumpor ( hon sa det var bra löparstrumpor.......jag föll för hennes säljarsnack direkt såklart.. Men sen ångrade jag mig lite hahaha, de jag alltid haft innan har ju fungerat klockrent, onödigt köp m a o, men det är ju "roooosa" så jag gillar dom ändå ) Ny mössa, linne och en tröja. Jag är numera laddad för säsongen... Sen blev det en skjorta och en topp på Lindex. Jag är tokig i skjortor/blusar...Skulle kunna handla 1 ny i veckan, lätt :)


Äntligen :)


Kläderna.....


Snyggt som fan till jeans

I veckan bär det av till Gina någon lunch, för att shoppa ännu mera, bla nya jeans, som jag spanat på en längre tid :)

1 kommentar:

  1. Härligt - det kommer gå mcyket snabbare nu när du har nya träningsklder :)
    Självblev det bara en väst att springa i. Men det är alltis nåt.

    SvaraRadera