söndag 6 februari 2011

"Ofta" & "Big"

Det är de 2 ord som numera kommer ut alltsom "ofta" ur min sons mun... Allt är "Big" mycket, "big" lite, "Big"gott osv.. Och om man säger något som : Men om du gör såhär, så kanske det blir bra.. Svaret : Ofta..... Eller : Meeen, det tycker du ju om... Svar : Ofta.. nä....

Hmmmm, undra hur länge det ska gå innan jag får ett bryt på det... Ibland kan det vara positivt, men också negativt...

Denna helg har gått i lathetens tecken... Har inte rört på mig för 5 öre.... "Biglat" med andra ord.... Hahahaha
I morgon är en ny vecka, med förhoppning om nya friska träningstag. Har varit förkyld och risig förra veckan så ingen träning då... :( Nu känner jag att förkylningen kommer smygandes igen.. Faaaaaaan vad trist säger jag bara. Jag testar iaf att ta en joggingtur i morgonbitti, det har jag bestämt. Ska lägga mig tiiiidigt idag med, så jag får min skönhetssömn, den kan behövas. Jag & Irma är ensamna på leveransen i morgon då Emma har sem & Sarah är sjuk.. Pisskit säger jag bara... & 100 obj på auktionen med.... Meen, man ska inte vara negativ, det blir inte bra alls, bara till att se det positivt =)) Kör en FFF ......= Full Fart Framåt

På tis är det 1 årsedan jag hade en "nära döden upplevelse" Galet att det redan gått 1 år... Första halvåret efter det var riktigt tufft... Nu känns det bättre, men många tankar & känslor cirkulerar fortfarande i skallen på mig, kommer det nog alltid att göra...

Nä, dax att ladda inför solsidan & Time out med ett glas Rosé , helgen är ju inte över ännu....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar