måndag 14 februari 2011

Jaha.. då var det måndag V 7

Då var det måndag igen, och v 7.. OCH alla hjärtans dag.... Vart tar veckorna vägen?? Men det positiva är ju att det går fortare & fortare mot våren. Wiii längtar såååå :)

Dax att förbereda sig inför torsdagens födelsedag.... 35 år... jaja, tur det bara är på pappert, för jag känner mig ju dock inte som en dag över 25!  :) Fredag vankas det öppethus i klubbstugan. Och en massa som ska fixas och handlas nu i dagarna... Känns som om jag har 0 koll, och börjar känna lite stress krypa fram här och där.... Jaja, allt blir nog bra till slut....




Skulle träna igår hade jag bestämt.. När jag väl fick igång programmet när svärmor gasat hem..  (ville ju inte visa min svettiga sida till henne hahahaha ) så var det sista dagen på träningsvecka, vilket innebar vägning.. och det vägrade ju jag.. Jag väger mig ju på fredagsmordnar och INTE på söndagskvällar, det är ju rena rama döden, att veta hur mkt man ökat under 2 dagar :)) Så jag skrev in fredagen vikt såklart, vilket visa då + - 0.men jag vann ändå över de andra, och fick högst poäng, så lite kul var det. Sen fick man rösta hem en person med, precis som i verkligehet. jag älskar detta spelet helt enkelt. Och jag SKA vinna hela skiten! Nu ändrade jag mitt program från  "lagom" till " hårt". Så idag börjar en ny vecka, med nya utmaningar.



Minimannen klagade på smärta i båda vaderna igår, hela dagen......Gick jättekonstigt och beklagade sig rätt mycket. Jag snäste flera ggr att han skulle lägga av med det, då det säkert var växevärk... .. Inatt vaknade jag kl 02,30 av ett vrål.. Han var jätteledsen och låg brevid toastolen, han kunde inte gå stackaren... Han fick en alvedon och la sig i vår säng och somnade om... Dock inte jag..... Kunde inte, satte mig såklart vid datorn och googlade på växevärk. Och vad där stod, kom det enbart nattetid... Då han haft det under hela söndagen, så borde det ju vara ngt annat......
Nu är iaf Michael iväg med honom på barnakuten i lund, då de inte kunde göra ngt på en vc.. Jag känner mig som en hysterisk mamma då jag inte är med.. men nog bättre för Lucas att ha med en lugn pappa än en uppstressad mamma....... Har ett eeeeeeeenormt kontrollbehov, som jag känner inte fungerar idag...


Ett hjärta tillägnat mina 2 älsklingar där hemma, Älskar ER!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar