torsdag 17 februari 2011

Hipp Hipp Hurra för mig

Jaha.. Då är man 35 år gammal nu då.. Känns det någon skillnad?? Nej, det gör det inte dirrekt... Skönt.
Dagen har varit som vanligt, som den brukar... Gick upp 05.30 kallt som fan, men jag tog ändå min joggingrunda. Brrrrrr.. Sen väckte jag minimannen, och vi intog en härlig frulle. Då det var födelsedag så fixa jag lite "hjärtmackor", för att göra det lite extra kul :)


Lindas....

Lucas

När jag kom på jobb, hade dom "pimpat" min arbetspalts med lite ballonger :)


Skrivbordspynt...

Sen sjöng Irma, Emma, Sarah & Christer för mig och fick en gullig present. 2 påsar te, ett rött & ett grönt te, en burk marmelad och lite lala, mmmmmmmm De kalla kvällarna är räddade..... igen....


Mmm smaskens.....

Efter jobb bar det iväg för att handlas lite inför morgondagen. Fan vad dyrt allt är.. Och TÄNK om det inte räcker då..... Men det gör det nog :)

Då Lejonet spela en viktig hockeymatch ikväll så åkte mannen in där för att kolla på dom. Jocke kom hit och besökte mig och Lucas för vi skulle bli klippta. Han kommer bli superduktig som frisör :) Vi blev nöjda!


Profil. Coolt med ny frilla....

Mitt blev bara lite kortare, men inte mycket :)
Framifrån.. En nöjd kille

Sen la sig Lucas......  Jag intog lite vin, Jocke cola och vi mumsa på några  "Dammsugare"  Hmm skulle ju inte men kunde inte bärga mig Hhahaha.. Är det födelsedag så är det ;) Sen körde vi ett  parti dans spel på x-boxen.. Shit vad kul det var. Vi garva som satan...Borde filmats... eller inte.... Jaja, vi var rätt lika iaf, kanske han var strået vassare imellanåt.......men JAG vann, i vår "finaldans" Hahahahaha 1-0 till mig.

Sen var jag ju tvungen att visa han zumbaspelet, och jag får väl erkänna.............men jag vill inte...............men jag måste..... ..................................Han var bäääätre än mig. "HAN" hade höfter..... Var fan är mina någonstans då??? Hahahahaha jag dör.........


Oheeeej vad det svänger....

Come on.....

Zumbajocke.. Äger......
Så ja, jag har haft en rolig födelsedag. Och jag hoppas morgondagen bjuder på lika mycket skoj.... Ni blir det ett hopp i låppelådan... Pallar inte vara uppe mera......

ooohhooooo i morron är det vägning igen... Hmmmmmm Kan gå hursomhelst......

T o m Torres kom och gosa idag, var det hans födelsedagspresent..?? Hahaha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar